MAKLUMAN CUTI

CUTI AKAN DIMAKLUMKAN DARI MASA KESEMASA

Harap Maklum.



Untuk dapat maklumat EPP kad kredit dari masa ke semasa, sila isi nama dan email disini. Terima kasih.



EPP – EASY PAYMENT PLAN KAD KREDIT
( CARA UNTUK MENYELESAIKAN HUTANG CARD CREDIT DENGAN ANSURAN BULANAN YANG RENDAH, TIADA INTEREST( 0 % INTEREST) SETIAP BULAN.)

Tahukah anda, bahawa hutang kad credit boleh dibayar secara ansuran 1,2,3 tahun dengan
0% interest?
Walaupun anda ada hutang RM 10 Ribu .. anda masih boleh bayar
minima payment = RM 50...
bank tidak akan call anda....
dan Nama anda bersih dengan syarikat kewangan.


KURANGKAN BAYARAN BULANAN KAD KREDIT DAN ANDA JUGA BOLEH AMBIL CASH DARI KAD KREDIT, LAGI MURAH DARI PERSONAL LOAN DENGAN KAEDAH EPP (restructure cr card)!




405 pemegang kad kredit diisytihar bankrap

Seramai 405 orang pemegang kad kredit diisytiharkan bankrap sepanjang tahun lalu berbanding pemegang kad seramai 3.2 juta orang.
Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Donald Lim berkata, bilangan mereka yang bankrap ini menurun berbanding 1,656 orang pada 2006.
Kata

   nya, secara purata pemegang kad kredit yang diisytiharkan bankrap hanya merangkumi 0.04 peratus daripada jumlah pemegang kad kredit utama pada lima tahun yang lalu.
“Setakat akhir 2009, sejumlah 10.8 juta kad kredit telah dikeluarkan manakala bilangan orang yang memegang kad kredit adalah sebanyak 3.2 juta orang,” katanya semasa sesi soal jawab di Dewan Negara di Kuala Lumpur hari ini.
Beliau menjawab soalan Senator Datuk Wan Hazani Wan Mohd Nor yang ingin tahu bilangan keseluruhan pemegang kad kredit, pemegang kad kredit baru, pemegang kad kredit bermasalah dan bilangan mereka yang diisytiharkan bankrap disebabkan oleh masalah kad kredit untuk tempoh lima tahun dari 2005 hingga 2009.
Katanya tahap pinjaman tidak berbayar (NPL) kad kredit pula masih terkawal di mana pada akhir tahun lalu, NPL telah menurun kepada dua peratus berbanding 4.3 peratus pada akhir 2005

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bajet4u - Kurangkan Bayaran Bulanan Kad Kredit Dan Zero Interest Setiap Bulan

Powered By EXEIdeas