MAKLUMAN CUTI

CUTI AKAN DIMAKLUMKAN DARI MASA KESEMASA

Harap Maklum.



Untuk dapat maklumat EPP kad kredit dari masa ke semasa, sila isi nama dan email disini. Terima kasih.



EPP – EASY PAYMENT PLAN KAD KREDIT
( CARA UNTUK MENYELESAIKAN HUTANG CARD CREDIT DENGAN ANSURAN BULANAN YANG RENDAH, TIADA INTEREST( 0 % INTEREST) SETIAP BULAN.)

Tahukah anda, bahawa hutang kad credit boleh dibayar secara ansuran 1,2,3 tahun dengan
0% interest?
Walaupun anda ada hutang RM 10 Ribu .. anda masih boleh bayar
minima payment = RM 50...
bank tidak akan call anda....
dan Nama anda bersih dengan syarikat kewangan.


KURANGKAN BAYARAN BULANAN KAD KREDIT DAN ANDA JUGA BOLEH AMBIL CASH DARI KAD KREDIT, LAGI MURAH DARI PERSONAL LOAN DENGAN KAEDAH EPP (restructure cr card)!




Standard keselamatan kad kredit dipertingkat

PENGGUNA kad kredit akan menikmati tahap keselamatan lebih tinggi tidak lama lagi apabila semua pihak berkaitan penggunaannya di negara ini diwajibkan mematuhi keperluan standard keselamatan baru Majlis Keselamatan Standard jenama pembayaran dunia (PCI DSS).
Di bawah standard baru yang perlu dipatuhi selewat-lewatnya 30 September ini, semua bank, syarikat insurans, hotel, pedagang, hospital dan gedung membeli-belah di seluruh dunia perlu memastikan data maklumat semua pemegang kad kredit yang berurusan dengan mereka sentiasa disimpan, diproses dan dihantar secara selamat.
Ahli majlis PCI terdiri daripada syarikat pembayaran utama dunia seperti Visa Inc, MasterCard Worldwide, JCB International dan Discover Financial Services.
Pengurus AP Cyber Security Assessment Services, sebuah syarikat perunding bagi keselamatan transaksi kad kredit, Dr Jean-guy Rioux, berkata pematuhan kepada standard baru itu bertujuan mengurangkan kes penipuan kad kredit yang semakin meningkat di seluruh dunia.
“Standard baru ini bukan saja akan melindungi pemegang kad kredit tetapi juga pedagang daripada jenayah penipuan kad kredit,” katanya pada sidang media sempena persidangan PCI DSS di Kuala Lumpur, semalam.
Rioux berkata, pematuhan kepada standard keselamatan baru itu diwajibkan berikutan peningkatan kebimbangan di kalangan ahli majlis PCI mengenai tahap keselamatan perlindungan data maklumat kad kredit.
“Standard baru itu yang sudah diguna pakai di Amerika Syarikat lebih awal ternyata berjaya mengurangkan kes penipuan kad kredit sehingga 40 peratus di negara itu,” katanya.
Mengikut laporan Pusat Aduan Jenayah Internet FBI, pada 2008, jumlah kerugian akibat penipuan kad kredit menerusi pembayaran secara ‘online’ di AS berjumlah AS$265 juta (RM848 juta), meningkat 33.1 peratus daripada tahun sebelumnya.
Sementara itu, Rioux berkata, di Asia Tenggara saja, kira-kira 45 juta kes penipuan kad kredit dilaporkan berlaku di rantau ini tahun lalu membabitkan kad kredit penduduk tempatan dan pelancong asing yang datang ke sini.
“Pelancong ke Indonesia dan Thailand sering menjadi sasaran penjenayah kad kredit ini yang turut terdiri daripada pekedai di kawasan pelancongan utama,” katanya.
Jelasnya lagi, kes penipuan kad kredit di mana-mana bahagian di dunia sentiasa dalam aliran meningkat berikutan pertambahan pengguna kad berkenaan.
“Keadaan itu sedang berlaku di rantau ini sejajar dengan perkembangan pesat ekonomi Asia Tenggara yang menyebabkan semakin ramai penduduknya menggunakan kad kredit.
“Semakin banyak kad kredit dalam edaran maka semakin banyak kes penipuan akan berlaku,” katanya.
Sumber

2 ulasan:

  1. How to Play Baccarat Online - William Hill
    This is another way of 제왕카지노 playing Baccarat, but one I've been using on the internet 바카라 사이트 is the American variant. The objective is 바카라 to select one of the

    BalasPadam
  2. Blackjack - Casino Review | Bonuses, Codes and Games
    'Blueprint' is the first blackjack 다파벳 variant on Blackjack with a 라이브 벳 payout percentage of 한게임 포커 머니 상 0.20% for any combination of the 넥스트벳 five reels. 도박장 The

    BalasPadam

Bajet4u - Kurangkan Bayaran Bulanan Kad Kredit Dan Zero Interest Setiap Bulan

Powered By EXEIdeas