MAKLUMAN CUTI

CUTI AKAN DIMAKLUMKAN DARI MASA KESEMASA

Harap Maklum.



Untuk dapat maklumat EPP kad kredit dari masa ke semasa, sila isi nama dan email disini. Terima kasih.



EPP – EASY PAYMENT PLAN KAD KREDIT
( CARA UNTUK MENYELESAIKAN HUTANG CARD CREDIT DENGAN ANSURAN BULANAN YANG RENDAH, TIADA INTEREST( 0 % INTEREST) SETIAP BULAN.)

Tahukah anda, bahawa hutang kad credit boleh dibayar secara ansuran 1,2,3 tahun dengan
0% interest?
Walaupun anda ada hutang RM 10 Ribu .. anda masih boleh bayar
minima payment = RM 50...
bank tidak akan call anda....
dan Nama anda bersih dengan syarikat kewangan.


KURANGKAN BAYARAN BULANAN KAD KREDIT DAN ANDA JUGA BOLEH AMBIL CASH DARI KAD KREDIT, LAGI MURAH DARI PERSONAL LOAN DENGAN KAEDAH EPP (restructure cr card)!




Kad kredit dan Ah long!

But credit card dan along adalah jauh beza ibarat langit dan bumi.
5 tahun dulu waktu batch kami mula start kahwin, ada seorang mamat ni overdraw credit card dia RM5,000 utk pelbagai guna kahwin. kononnya lepas kawin dia akan selesaikan hutang. Tapi dia silap. A few weeks after marriage dia dapat tahu wife pregnant. setahun lepas tu pregnant lagi, dan lagi dan lagi. skrg ni prgnant anak yg ke 4.
Hutang kredit card terus di ignore. surat2 lawyer buat tak tahu jerk. Then akhirnya kena masuk court. dalam court dia merayu banyak anak dan tak mampu bayar. Tapi credit card ni smart. pertama, dari RM5k asalnya dah jadi RM15k hutang disebabkan kos lawyer, fine etc.
Then court arrange dia utk bayar balik RM100/mth sampai hutang langsai.
Tapi realitinya dia tetap tak akan dilepaskan oleh court. cuma bezanya mahkamah guna ‘debit collector’ yg collect duit menggunakan cara baik. Debt collector tak akan hantar bouncer ke rumah untuk ugutdapatkan wang. Never!
Jika you engkar bayar RM100 sebulan tu, walaupun dah masuk court banyak kali, you akan diistiharkan bangkrap (harta boleh dirampas kot?)
Court tahu by the age 30 and over, semakin banyak org yg dah mula memiliki kereta atau harta pusaka dari ibubapa yg dah meninggal. dan sebab tu lah mereka akan terus buru you sampai hutang langsai. Dalam kes my friend dia dapat 3-4 ekar tanah pusaka selepas ayah dia mati. So pihak court tahu dia ada sesuatu utk dirampas jika dia degil.
Tapi ALONG lain ceritanya. you akan diburu macam anjing, rumah dibaling botol dan cat, kereta ditoreh malah jiran2 dan suami/isteri/anak2 you akan diganggu. JANGAN sesekali pinjam dari along. NEVEER!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bajet4u - Kurangkan Bayaran Bulanan Kad Kredit Dan Zero Interest Setiap Bulan

Powered By EXEIdeas