MAKLUMAN CUTI

CUTI AKAN DIMAKLUMKAN DARI MASA KESEMASA

Harap Maklum.



Untuk dapat maklumat EPP kad kredit dari masa ke semasa, sila isi nama dan email disini. Terima kasih.



EPP – EASY PAYMENT PLAN KAD KREDIT
( CARA UNTUK MENYELESAIKAN HUTANG CARD CREDIT DENGAN ANSURAN BULANAN YANG RENDAH, TIADA INTEREST( 0 % INTEREST) SETIAP BULAN.)

Tahukah anda, bahawa hutang kad credit boleh dibayar secara ansuran 1,2,3 tahun dengan
0% interest?
Walaupun anda ada hutang RM 10 Ribu .. anda masih boleh bayar
minima payment = RM 50...
bank tidak akan call anda....
dan Nama anda bersih dengan syarikat kewangan.


KURANGKAN BAYARAN BULANAN KAD KREDIT DAN ANDA JUGA BOLEH AMBIL CASH DARI KAD KREDIT, LAGI MURAH DARI PERSONAL LOAN DENGAN KAEDAH EPP (restructure cr card)!




Setiap Orang Mesti Memiliki Kredit Kad

YA! setiap orang mesti memiliki sekurang-kurangnya kredit kad. Sebab apa? banyak kelebihan kredit kad ini, jika kredit kad tu tak bagus mungkin dah lama kerajaan mengharamkan kredit ini. Antara kelebihan kad kredit ini adalah untuk kita gunakan di saat-saat kecemasan.. kita tak tahu apa apa berlaku di masa hadapan.
Apakah yang dimaksudkan dengan kecemasan? yalah kita tak jangka apa yang berlaku kemudian hari contohnya anda sakit atau adik beradik sakit atau apa sahaja, dimasa itu tiada masa untuk bertangguh, jadi apabila mendapat tahu bayaran yang perlu dibayar kepada pihak hospital cthnya rm3000, masa itu mungkin kita tak bawa duit tunai(bagi yang berduit), mungkin mesin atm jauh atau kita mungkin akan dapat duit pada minggu depannya. Jadi apa yang terbaik adalah dengan menggunakan kredit kad dan bayar balik kredit kad tersebut apabila dapat gaji kelak, jadi anda tak perlu pinjam duit dari kawan-kawan atau sedara mara. Ini hanyalah satu kelebihan kredit kad, banyak lagi kelebihannya… fikir-fikirkan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bajet4u - Kurangkan Bayaran Bulanan Kad Kredit Dan Zero Interest Setiap Bulan

Powered By EXEIdeas